šŸ’¬ Klantenservice

Heeft u een vraag of opmerking?

Onze klantenservice is te bereiken via:

Whatsapp:
+31651195369 (alleen berichten)

E-mail: klantenservice@chickzfashion.nl

Livechat: Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00

-----------------------------------------------------------------

Hoe werkt het?

Als u uw bestelling heeft afgerond en betaald, ontvangt u van ons een bevestigingsmail, waarna wij vervolgens direct aan de slag gaan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen door POST NL.Ā 
Mocht er een artikel niet voorradig zijn word er contact opgenomen binnen 1-3 werkdagen.

Bestelt u een artikel met een langere levertijd? (PRE-ORDER)Ā  Dit betekent dat het artikel een langereĀ  levertijd heeft. Dit kunt u terug vinden achter het artikel.Ā 

Uw bestelling word verstuurd zodra deze compleet is.Ā 
of u kiest er voor om uw bestelling in 2 delen te versturen tegen betaling. Deze optie kunt u kiezen bij verzend opties.Ā 

Kortingscodes zijn alleen te gebruiken op de nieuwe collectie, tenzij anders aan gegeven staat.Ā 


Levertijd en verzendkosten.

Onze levertijd 1-3 werkdagen, we doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.Ā 

Heeft u een artikel met een langere levertijd in uw bestelling, wordt de bestelling in Ć©Ć©n keer verzonden. De levertijd kunt u terug vinden op de webshop achter het artikel.Ā 

Let op! u ontvangt wel een automatische email van de verzending van uw bestelling. De standaard verzendkosten bedragen ā‚¬5,95 per pakket. (Nederland)
Verzenden naar Belgie ā‚¬7,95


Let op!Ā Het komt wel eens voor dat Pakketten bij de Post soorteercentra achter blijven waardoor de levering vertraging kan hebben, wij vragen hiervoor uw begrip en pas contact met ons op te nemen, per e-mailĀ info@chickzfashion.nl, wanneer de bestelling na 3 werkdagen nog niet is ontvangen.


Bestelling niet ontvangen?

Chickz doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling netjes enĀ op tijdĀ word bezorgt onder andere door een track enĀ traceĀ code mee te zenden, toch kan er altijd iets misgaan.Ā Heeft u uw bestelling niet ontvangen binnen de gestelde levertijd dan vragen wij u om contact op te nemen via:

Whatsapp: 0651195369


Kunnen wij uw bestelling niet afleveren?

Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden om welkeĀ reden dan ook, ontvangt u een herinneringĀ van de postbode, met de mogelijkheid het pakket op te halen bijĀ een afhaalpunt bij u in de buurt.Ā 

Wanneer het pakket niet opgehaald wordt bij het afhaalpunt (postkantoor), is Chickz gerechtigd om ā‚¬ 6,99 in rekening te brengen voor de retourzending van uw bestelling naar Chickz. Uw pakket blijft 7 dagen bij het postkantoor liggen om opgehaald te worden.)Ā 

Kijk voorĀ meer informatie opĀ www.postnl.nl

Contactformulier